Search This Blog

Tuesday, December 17, 2013

Welcome in "Fashioner"!


Welcome in “Fashioner”!
Mi chiamo Silvia, ho 19 anni e la mia più grande passione è la moda. Per questo ho deciso di creare il blog "Fashioner" in cui posso condividere con voi ciò che mi piace, il mio stile e la mia personalità.

 In ogni post cercherò di dare dei piccoli consigli sulle ultime tendenze nel mondo della moda, lifestyle e make-up.
Spero che questa esperienza possa rivelarsi costruttiva grazie anche ai vostri preziosi commenti e giudizi. Perciò non resta altro che augurarmi che il mio lavoro possa piacervi e, come dice il motto di Fashioner, "Be yourself"!


My name is Silvia, I'm 19 and my biggest passion is fashion. For this reason I've decided to create my blog "Fashioner", where I can share with you what I like, my style and my attitude.
In every post I'll try to give you some advices about the latest trends in fashion, lifestyle and make-up.
I hope this experience will be positive for me thank to your comments and opinions too.

So I can only hope that you like my task and , according to Fashioner's motto, "Be yourself"!

No comments:

Post a Comment